вівторок, 25 квітня 2017 р.

Батьківські збори

 "Сімейне виховання підлітків"
Метавирішити проблему батьків і дітей,
сприяти і зближенню батьківського й учнівського колективу.

На столах учнівські роботи:
  • «Наш сімейний вечір»;
  • «Я захоплююсь професією свого тата»;
  • «За що я люблю свою маму»;
  • «За що я люблю свого тата»;
  • «У нашій сім'ї панує спокій»;
  • «Вранішній поцілунок мами»;
  • «Мене навчили батьки»;
  • «Все, що є найдорожче у світі, — це мої рідні» і т. ін.
  • Класний альбом «Літопис нашого життя» із фотокартками, учнівськими записами про цікаві справи класу.
Учень
Здрастуйте, здрастуйте, здрастуйте,
Із нашого класу батьки,
Радісно, радісно, радісно,
Що ви до нас нині прийшли.
1-й ведучий. Батьки і діти! Сьогодні велике свято,  бо зібралися всі тут великою дружною сім'єю.
1-й ведучий. І хочеться сьогодні сказати, що такі і зустрічі, як ви уже бачите, стали традиційними.
1-й ведучий. Кожна людина у думках повертається в минуле. Ось давайте і ми заглянемо в нього. Дорогі батьки, згадайте ту мить, коли ви чекали першої посмішки, першого слова, першого самостійного кроку своїх дітей.
2-й ведучий. Ніколи не забудеться і той день, і коли ми разом з вами прийшли до цієї школи, переступили її поріг.
1-й ведучий. Велике спасибі й низький уклін за все, що ви, дорогі батьки, зробили й робите для нас. Нелегка ваша ноша — виховувати дітей, а особливо в підлітковому віці.
2-й ведучий. Батьки і діти — вічна тема. Сьогодні ми намагатимемось зробити все можливе, щоб ви зрозуміли нас, а ми — вас.
1-й ведучий. Сьогодні ми згадаємо, що таке сім'я,  таке родина. У народі кажуть: «Сім'я — це, звичайно, ти, твої батьки і сестрички, тато і мама, бабу­ся і дідусь. Це наймудріші, найрідніші люди, які шанують і люблять, виховують вас».
2-й ведучий. Хто із вас, діти, може розповісти про свою сім'ю, про те, як батьки своїм прикладом впливають на ваше виховання. Познайомте всіх присутніх із своєю сім'єю.

(Виступи дітей)
1-й ведучий. Ми пишаємось вашими батьками і дякуємо за цікаву розповідь. Хочеться сказати, що сім'я і родина — це різні поняття.
Родина — це не тільки рідні, родичі. Це і наш клас, школа і весь народ. І всі вони вносять певну частину у твоє виховання.
2-й ведучий Батьки і діти, діти і батьки —
Життя земного нерозривне коло.
Спливає час, лишаються роки —
Воно ж не розривається ніколи.
Із глибини спресованих віків
Шануємо премудрі заповіти:
В розумних і освічених батьків
Достойні їх народжуються діти.
1-й ведучий
Ми любимо вас щиро-щиро,
Бажаємо вам щастя й миру.
2-й ведучий. У народі існує безліч прислів'їв та приказок про родинні стосунки:
Який кущ, така й калина,
Яка мати, така й дитина.
Який дуб, такий клин,        
Який батько, такий син.
1 -й ведучий
Добрі діти — батькам вінець.
А злі діти — батькам кінець.
2-й ведучий. Мати. Батько. Які дорогі для кож­ного з нас ці слова! Скільки в них тепла, щастя, ра­дості, душі, милосердя і доброти, але не завжди ми буваємо до них доброзичливими. Часто не ро­зуміємо їхніх мудрих порад, не завжди реагуємо на їхні зауваження.
Звучить пісня «Росте черешня в мами на городі».
Учениця. Ця пісня нагадує нам, що завжди є, за що попросити у своїх батьків вибачення.
Від народження дитини до кінця свого життя батьки турбуються про долю дітей. Мати навчає усього: охайності, працьовитості.
2-й ведучий. Батько — захисник роду, народу, го­дувальник сім'ї. Батькове слово — закон. Споконвіку сини слухалися батька, брали з нього приклад.
1-й ведучий. Пам'ятайте, батьки! Ви виховуєте своїх дітей передусім красою взаємин своїх.
Учитель. Важко доводиться нам, учителям, вихо­вувати тих дітей, чиї батьки ніяк не можуть дійти зла­годи у своїй родині. Багато сил треба вкласти в душу дитини, яка втратила віру в батька і матір, щоб вона повірила в людину, її доброту і чуйність.
2-й ведучий. Для добрих люблячих батьків немає нічого дорожчого за дитину. Це вічна істина, бо сенс життя людського в тому, щоб повторити себе в новій людині, підняти дітей своїх на вищий щабель розумо­вого, морального, естетичного розвитку.

Звучить пісня «На калині мене мати колихала».

1-й ведучий. Тема цієї пісні нагадує, що прийде час і ваші діти будуть мати сім'ї, самі стануть батька­ми. І ваша ноша стане їхньою. І вони будуть плекати своїх дітей, виглядати з далеких доріг. Тільки тоді вони зрозуміють, яка відповідальність лежить на батьківських плечах.
Давайте запитаємо у них, як вони уявляють свою майбутню сім'ю, якими методами вони виховувати­муть своїх дітей. Якими вони хочуть їх бачити?
            — Які принципи виховання ви успадкуєте у своїх батьків, а що робитимете інакше?
(Висловлювання учнів)
2-й ведучий. У зв'язку з тим, що діти дорослішають, які тривоги у вас виникають?
            — Чи може у цьому допомогти школа?
(Висловлювання батьків)
1 -й ведучий. Для вас, дорогі батьки, ми підготува­ли запитання. Просимо всіх обговорити їх.
1.    Що б ви зробили, якби ваша дочка (син) прийшли додому пізно, не повідомивши вас про це зазда­легідь?
2.    Як ви ставитесь до друзів вашого сина (дочки)?
3.    Син почав курити. Що ви будете робити?
4.    Ваша реакція на запис у щоденнику: «Ваш син прогуляв урок».
5.    Сьогодні ваша дочка йде на перше побачення. Ваші дії.
(Відповіді батьків)
2-й ведучий. Ваші діти виховуються і в дитячому колективі. Вони активно беруть участь у всіх класних і позакласних заходах. Ось, готуючись до сьогоднішньої зустрічі, ми провели тестування в класі «Як ти ставишся до батьків?». Діти чесно, від душі  висловили свої думки.
(Батьки отримують тестування дітей. Результати на окремих аркушах.)
1-й ведучий. А тепер пропонуємо вашій увазі відповіді дітей на такі питання:
1.     Що я найбільше ціную в людях?
2.     Чому дорослі не розуміють дітей, а діти — дорос­лих?
3.     Як можна уникнути конфліктних ситуацій між» батьками і дітьми?
2-й ведучий. Як бачите, ми разом, батьки і діти, Ц з'ясували деякі нерозв'язні питання. Діти готувалися до цих зборів. Шукали шляхів для розв'язання актуальних для них проблем.
1-й ведучий. Традиційно у класі вітають іменин­ників. Готують привітання для тих, хто народився І восени, взимку, весною, влітку. Діти дізнаються про І те, що означають їхні імена, про свої символи — дерева та квіти і, звичайно, обирають подарунки. Не забувають вони вітати також своїх батьків.
2-й ведучий. Напередодні Дня Збройних сил  України проводилися змагання серед хлопців. В Конкурси були незвичайними, адже хлопці показали, як вони вміють чистити взуття, пришивати ґудзики, чистити картоплю. «Містер класу» став …………….
1-й ведучий. Нам може позаздрити кожний, бо жодний захід у школі не проходить без нашої участі.  А в новорічному конкурсі Снігурочок ми посіли … місце.
Класний керівник (звертається до батьків).По закінченні зборів, ви можете переглянути класний альбом із фото. Дуже активними є ваші діти в  позакласній роботі. І все це позитивно впливає на їх  виховання. Вони здружилися, поважають одне одного в колективі. Я думаю, ви і вдома помічаєте, що  діти змінились, причому в кращій бік.
2-й ведучий
Батьки і діти, діти і батьки.
Нехай міцніє нерозривне коло.
Спливає час, минаються роки.
Воно ж не розривається ніколи.
1-й ведучий. Дозвольте закінчити нашу зустріч поетичними рядками:
Хай же будуть ваші руки сильнішими, а душі зрячими!
Хай поруч з матір'ю завжди йтиме батько!
Хай кожна дитина, яка приходить у цей світ, матиме ці два крила не для того, аби літати, а щоб впевнено ходити по землі.
Класний керівник. А зараз я запрошую батьків переглянути роботи своїх дітей, поцікавитись, що вони про вас пишуть, і подивитися класний альбом  «Літопис нашого життя». 


Немає коментарів:

Дописати коментар