Мета: вирішити проблему батьків і дітей,
сприяти і зближенню батьківського й учнівського колективу.
На столах
учнівські роботи:
- «Наш
сімейний вечір»;
- «Я
захоплююсь професією свого тата»;
- «За
що я люблю свою маму»;
- «За
що я люблю свого тата»;
- «У
нашій сім'ї панує спокій»;
- «Вранішній
поцілунок мами»;
- «Мене
навчили батьки»;
- «Все,
що є найдорожче у світі, — це мої рідні» і т. ін.
- Класний
альбом «Літопис нашого життя» із фотокартками, учнівськими записами про
цікаві справи класу.
Учень
Здрастуйте, здрастуйте,
здрастуйте,
Із нашого класу батьки,
Радісно, радісно, радісно,
Що ви до нас нині прийшли.
1-й
ведучий. Батьки
і діти! Сьогодні велике свято, бо зібралися всі тут великою дружною
сім'єю.
1-й ведучий. І
хочеться сьогодні сказати, що такі і зустрічі, як ви уже бачите, стали
традиційними.
1-й
ведучий. Кожна
людина у думках повертається в минуле. Ось давайте і ми заглянемо в
нього. Дорогі батьки, згадайте ту мить, коли ви чекали першої посмішки,
першого слова, першого самостійного кроку своїх дітей.
2-й
ведучий. Ніколи
не забудеться і той день, і коли ми разом з вами прийшли до цієї школи,
переступили її поріг.
1-й
ведучий. Велике
спасибі й низький уклін за все, що ви, дорогі батьки, зробили й робите для
нас. Нелегка ваша ноша — виховувати дітей, а особливо в підлітковому віці.
2-й
ведучий. Батьки і
діти — вічна тема. Сьогодні ми намагатимемось зробити все можливе, щоб ви
зрозуміли нас, а ми — вас.
1-й
ведучий. Сьогодні
ми згадаємо, що таке сім'я, таке родина. У народі кажуть: «Сім'я — це,
звичайно, ти, твої батьки і сестрички, тато і мама, бабуся і дідусь. Це
наймудріші, найрідніші люди, які шанують і люблять, виховують вас».
2-й
ведучий. Хто
із вас, діти, може розповісти про свою сім'ю, про те, як батьки своїм
прикладом впливають на ваше виховання. Познайомте всіх присутніх із своєю
сім'єю.
(Виступи
дітей)
1-й
ведучий. Ми
пишаємось вашими батьками і дякуємо за цікаву розповідь. Хочеться сказати, що
сім'я і родина — це різні поняття.
Родина —
це не тільки рідні, родичі. Це і наш клас, школа і весь народ. І всі вони
вносять певну частину у твоє виховання.
2-й
ведучий Батьки
і діти, діти і батьки —
Життя
земного нерозривне коло.
Спливає
час, лишаються роки —
Воно ж не
розривається ніколи.
Із глибини
спресованих віків
Шануємо
премудрі заповіти:
В розумних
і освічених батьків
Достойні
їх народжуються діти.
1-й
ведучий
Ми любимо
вас щиро-щиро,
Бажаємо
вам щастя й миру.
2-й
ведучий. У
народі існує безліч прислів'їв та приказок про родинні стосунки:
Який кущ,
така й калина,
Яка мати,
така й дитина.
Який дуб,
такий клин,
Який
батько, такий син.
1 -й
ведучий
Добрі діти
— батькам вінець.
А злі діти
— батькам кінець.
2-й
ведучий. Мати.
Батько. Які дорогі для кожного з нас ці слова! Скільки в них тепла, щастя,
радості, душі, милосердя і доброти, але не завжди ми буваємо до них
доброзичливими. Часто не розуміємо їхніх мудрих порад, не завжди реагуємо на
їхні зауваження.
Звучить
пісня «Росте черешня в мами на городі».
Учениця. Ця пісня
нагадує нам, що завжди є, за що попросити у своїх батьків вибачення.
Від
народження дитини до кінця свого життя батьки турбуються про долю дітей. Мати
навчає усього: охайності, працьовитості.
2-й
ведучий. Батько
— захисник роду, народу, годувальник сім'ї. Батькове слово — закон.
Споконвіку сини слухалися батька, брали з нього приклад.
1-й
ведучий. Пам'ятайте,
батьки! Ви виховуєте своїх дітей передусім красою взаємин своїх.
Учитель. Важко
доводиться нам, учителям, виховувати тих дітей, чиї батьки ніяк не можуть
дійти злагоди у своїй родині. Багато сил треба вкласти в душу дитини, яка
втратила віру в батька і матір, щоб вона повірила в людину, її доброту і
чуйність.
2-й
ведучий. Для
добрих люблячих батьків немає нічого дорожчого за дитину. Це вічна істина, бо
сенс життя людського в тому, щоб повторити себе в новій людині, підняти дітей
своїх на вищий щабель розумового, морального, естетичного розвитку.
Звучить
пісня «На калині мене мати колихала».
1-й
ведучий. Тема
цієї пісні нагадує, що прийде час і ваші діти будуть мати сім'ї, самі стануть
батьками. І ваша ноша стане їхньою. І вони будуть плекати своїх дітей,
виглядати з далеких доріг. Тільки тоді вони зрозуміють, яка відповідальність
лежить на батьківських плечах.
Давайте
запитаємо у них, як вони уявляють свою майбутню сім'ю, якими методами вони
виховуватимуть своїх дітей. Якими вони хочуть їх бачити?
— Які принципи виховання ви
успадкуєте у своїх батьків, а
що робитимете інакше?
(Висловлювання
учнів)
2-й ведучий. У зв'язку з тим, що діти дорослішають, які тривоги у вас виникають?
— Чи може у цьому допомогти
школа?
(Висловлювання батьків)
1 -й ведучий. Для вас, дорогі батьки, ми підготували запитання. Просимо всіх обговорити їх.
1. Що б ви зробили, якби ваша дочка (син) прийшли додому пізно, не повідомивши вас про це заздалегідь?
2. Як ви
ставитесь до друзів вашого сина (дочки)?
3. Син почав
курити. Що ви будете робити?
4. Ваша
реакція на запис у щоденнику: «Ваш син прогуляв урок».
5. Сьогодні ваша дочка йде на перше
побачення. Ваші дії.
(Відповіді батьків)
2-й
ведучий. Ваші
діти виховуються і в дитячому колективі. Вони активно беруть участь у всіх
класних і позакласних заходах. Ось, готуючись до сьогоднішньої зустрічі, ми
провели тестування в класі «Як ти ставишся до батьків?». Діти чесно, від
душі висловили свої думки.
(Батьки
отримують тестування дітей. Результати на окремих аркушах.)
1-й
ведучий. А тепер
пропонуємо вашій увазі відповіді дітей на такі питання:
1.
Що я найбільше ціную в людях?
2.
Чому дорослі не розуміють дітей, а діти — дорослих?
3.
Як можна уникнути конфліктних ситуацій між» батьками
і дітьми?
2-й
ведучий. Як
бачите, ми разом, батьки і діти, Ц з'ясували деякі нерозв'язні питання. Діти
готувалися до цих зборів. Шукали шляхів для розв'язання актуальних для них
проблем.
1-й
ведучий. Традиційно
у класі вітають іменинників. Готують привітання для тих, хто народився І
восени, взимку, весною, влітку. Діти дізнаються про І те, що означають їхні
імена, про свої символи — дерева та квіти і, звичайно, обирають подарунки. Не
забувають вони вітати також своїх батьків.
2-й
ведучий. Напередодні
Дня Збройних сил України проводилися змагання серед хлопців. В Конкурси
були незвичайними, адже хлопці показали, як вони вміють чистити взуття,
пришивати ґудзики, чистити картоплю. «Містер класу» став …………….
1-й
ведучий. Нам може позаздрити кожний, бо жодний захід у школі не проходить без
нашої участі. А в новорічному конкурсі Снігурочок ми посіли … місце.
Класний
керівник (звертається
до батьків).По закінченні зборів, ви можете переглянути класний альбом із
фото. Дуже активними є ваші діти в позакласній роботі. І все це
позитивно впливає на їх виховання. Вони здружилися, поважають одне
одного в колективі. Я думаю, ви і вдома помічаєте, що діти змінились,
причому в кращій бік.
2-й
ведучий
Батьки і
діти, діти і батьки.
Нехай
міцніє нерозривне коло.
Спливає
час, минаються роки.
Воно ж не
розривається ніколи.
1-й
ведучий. Дозвольте
закінчити нашу зустріч поетичними рядками:
Хай же
будуть ваші руки сильнішими, а душі зрячими!
Хай поруч
з матір'ю завжди йтиме батько!
Хай кожна
дитина, яка приходить у цей світ, матиме ці два крила не для того, аби
літати, а щоб впевнено ходити по землі.
Класний
керівник. А
зараз я запрошую батьків переглянути роботи своїх дітей, поцікавитись, що
вони про вас пишуть, і подивитися класний альбом «Літопис нашого
життя».
|
Немає коментарів:
Дописати коментар